Persbericht 17-8-2021

Onderstaand persbericht is op 17 augustus verstuurd :

Kermis Langeraar gaat door !!

Van 26 t/m 29 augustus staat de kermis in Langeraar weer op de agenda. Aan het begin van deze zomer zag alles, op coronagebied, er nog goed uit. Het bestuur heeft daarom, in overleg met de gemeente, een volledig programma in elkaar gezet. Helaas gooien de ontwikkelingen rond Corona, nu alsnog roet in het eten. Afgelopen vrijdag is duidelijk geworden, dat Corona nog steeds een risico vormt en een groot dorpsfeest niet verstandig is.

Om aan alle regels te kunnen voldoen en een veilig feest te kunnen organiseren zijn er een aantal wijzigingen in het programma doorgevoerd. Zo is de feesttent van F&P een stuk kleiner en zijn veel activiteiten geschrapt, zo gaan de beddenrace en het volleybaltoernooi niet door.

Hierdoor is het mogelijk om de kermis zelf wel door te laten gaan. De kermisexploitanten hebben inmiddels voldoende ervaring opgedaan om dit veilig te kunnen laten verlopen.

Kijk voor de laatste stand van zaken op onze website : www.kermislangeraar.nl , daar zijn alle aangepaste tijden te vinden.

Stichting Kermis Langeraar.